قالیشویی ستاره شهر ابتدای صفحه
www.iranbastancarpet.ir

اهداف ما

هنر نزد ایرانیان است و بس.در راستای حفظ و نگهداری فرش ایرانی این گنجینه با ارزش بر آن شدیم با استفاده از تخصص .تعهد.اصل مشتری مداری.و رویکرد های نوین مدیریتی و تجربه ی سال ها خدمت به شما مشتریان عزیز و وفادار .زمینه ساز ارائه بهترین خدمات نوین و مکمل باشیم.
ما در قالیشویی ستاره شهر .با برنامه ریزی یک هدف بلند مدت در صدد بوده وهستیم با اموزش و تقویت کادر مجرب و کار ازموده و ایجاد یک شبکه گسترده هدفمند با پشتیبانی و ارائه خدمات مطلوب و ارزنده برای شما مشترکین عزیز و با ارزش .نسبت به ارتقای نقش مهم خود متعهدانه اقدام نماییم . لذا در جهت تحقق این اهداف ارزش مند .خواست و نظر شما مشتریان در الویت بوده و پاسخگو بودن نسبت به اعمال روش ها و نوع خدمات اصلی تفکیک نا پذیر از اهداف ما می باشد. در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی بزرگ ستاره شهر جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر ان شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه در شان شما مشتریان گرامی با استفاده از تجربه و تخصص و رویکرد های نوین مدیریتی زمینه ساز و مجری هر چه بهتر از اجرا شدن خواست شما عزیزان باشیم .
رهبری و اداره موفقیت آمیز قالیشویی ستاره شهر، مستلزم هدایت و کنترل آن به طور سیستماتیک، شفاف و کاراست، که این امر با طرح ریزی، استقرار و نگهداری یک سیستم مدیریتی که ضمن توجه به نیازهای تمامی طرف های ذی نفع، بهبود مستمر عملکرد ستاره شهر را مد نظر داشته باشد امکان پذیر است.
برای رسیدن به بهبود مستمر عملکرد قالیشویی ستاره شهر و ادامه روند شکل گیری استانداردهای بین المللی کیفیت، اجرای اصول و اهداف زیر مدنظر می باشد.
خدمات قالیشویی ستاره شهر می بایست همواره مورد تأیید مشتریان باشد، رضایت بحق مشتریان و طرف های ذی ربط لازمه حیات رو به رشد قالیشویی ستاره شهر می باشد.
قالیشویی ستاره شهر می بایست همواره جهت ارتقاء سطح توانایی فنی و کاری خود کوشا باشد.
مدیریت کیفیت قالیشویی ستاره شهر، می بایست با تجزیه و تحلیل فرایندهای مورد نظر، جهت دستیابی به خدمات برتر، آنها را کنترل و بهبود بخشیده و شرکت را در راستای افزایش رضایتمندی و اعتماد روز افزون مشتریان یاری نماید.
رعایت اصول مشتری گرایی فواید و نتایج زیر را برای قالیشویی ستاره شهر به همراه داشته است:
افزایش سهم بازار به دنبال پاسخ صریح و انعطاف پذیری به نیازهای مشتریان.
به کارگیری صحیح منابع شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان.
جلب اعتماد مشتریان یا به بیانی دیگر ایجاد مشتریان وفادار جهت ادامه همکاری.